اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۰۵۲

در قهرمانی آسیا اگر سرمربی نداشتیم، روی سکو می‌رفتیم!

در قهرمانی آسیا اگر سرمربی نداشتیم، روی سکو می‌رفتیم!
رئیس فدراسیون هندبال گفت: کمیته انضباطی فدراسیون با موضوعاتی مانند بی‌احترامی به داوران به شدت برخورد می‌کند.
۰۳:۱۷ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

علیرضا رحیمی در گفت‌وگویی، درمورد اتفاقات و حاشیه‌های اخیر لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: باید بپذیریم که هندبال رشته‌ای پربرخورد است و قضاوت آن یکی از سخت‌ترین قضاوت‌ها به شمار می‌رود. نزدیک بودن تماشاگران به زمین مسابقه کار داوران هندبال، مخصوصاً در ایران را سخت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی اتفاقات بازی سپاهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون شک کمیته انضباطی فدراسیون در مواردی که به داور بی‌احترامی شود به شدت با خاطیان برخورد می‌کند. بی‌احترامی به داوران جای بخشش ندارد، اما در سایر موارد امکان دارد با صحبت و تذکر پرونده را ببندیم. طبق چیزهایی که دیدم و شنیدم باید بگویم که در بازی سپاهان تعداد ماموران انتظامی کم بود و همین امر موجب شد تا حاشیه‌هایی رخ دهد. به هر حال کمیته انضباطی به بهترین نحو موضوع را بررسی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد شرایط و برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: در ابتدا بگویم که سرمربی جدید تیم ملی تا قبل از فرا رسیدن سال جدید معرفی خواهد شد. در تلاش هستیم تا با گزینه‌های مختلف مذاکره کنیم و در حال گرفتن پیشنهادها هستیم. 

رحیمی افزود: شرایط برای حضور تیم ما در بازی‌های آسیایی فراهم است و تیم خوبی داریم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم به نظرم اگر سرمربی نداشتیم قطعاً روی سکو می‌رفتیم. حالا هم برای حضور در بازی‌های آسیایی از ما برنامه گرفته‌اند. تیم ما شانس بالایی برای کسب مدال دارد، اما با این شرایط بازهم نمی‌توان برای رشته‌های تیمی قول داد.

انتهای پیام/س

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین